29 września 2013

GDYBYM BYŁA MAŁA TO BYM BARDZO CHCIAŁA....CZYLI PREZENT DLA MALUCHA

Jestem dużym dzieckiem, więc kupowanie zabawek dla mojego dziecka to frajda również dla mnie :)
Najchętniej kupiłabym mu wszystko to o czym ja zawsze marzyłam, tylko gdzie to trzymać :)

Idealna zabawka to taka, która jest nie tylko ładna. Powinna pobudzać różne zmysły dziecka i zaciekawiać go na dłużej niż tylko chwilka.
Wiem, że trudno się powstrzymać (też walczę z pokusami) jednak nie warto kupować ich zbyt wiele. Mój maluch bawi się kilkoma , a resztę ma schowaną w pojemniku.Co kilka dni zmieniam mu "asortyment", a on cieszy się jakby były nowe. Poza tym jak się uczepi jednej to inne i tak są "be" więc dawanie mu wszystkich nie miałoby sensu.

Pierwsza moja propozycja to prezent, który rozważam jako prezent pod choinkę ;) -Bujak na biegunach.
Nadaje się zarówno dla chłopca jak i dla dziewczynki. Ceny wahają się od 100 do 500 i więcej. Ale te z dolnej granicy cenowej są równie solidnie i ciekawie wykonane. Mój maluch lubi się przytulać więc skłaniam się bardziej ku  miękkim, materiałowym egzemplarzom. Co prawda są mniej praktyczne od drewnianych bo łatwiej się brudzą, ale cóż.... to nie prezent dla mnie tylko dla dziecka :)



Zabawka nr.2 - Postać z bajki :)
Nie ma co się tutaj rozpisywać. Ulubiona postać z bajki do przytulania, najlepiej w wersji interaktywnej przebija wszystkie zabawki!!!! Mój faworyt to Miś Tuliś z ToyStory. Jest mięciutki, wypowiada kwestie z filmu i pachnie truskawkami :)

W wersji dla starszych dzieci- Interaktywna figurka z gumy lub plastiku.


Zabawka nr.3 
 Zabawka edukacyjna- klocki, układanki, sortowniki.
Klocki to zabawka, którą powinno posiadać każde dziecko!
Można bawić się nimi bez końca. Najlepiej pobudzają rozwój dziecka wśród zabawek. Rozwijają wyobraźnię, pobudzają kreatywność zabawy. W wersji dla najmłodszych są to klocki miękkie- materiałowe bądź gumowe. 
Układanki- polecane od 2 roku życia. Wybór w sklepach jest ogromy: drewniane, plastikowe, magnetyczne- piękne i kolorowe. Uczą kształtów, faktur, kolorów, liczb, wyrazów.... Warto kupić bo służą długie lata :)




Zabawka nr.4
 Ekologiczna -kartonowa 
Eko i ekonomiczna. Niedrogie i pobudzające kreatywność- Można je ozdobić według własnego pomysłu. Duże gabarytowo- głownie domki, zamki, samochody, teatrzyki. Łatwe w demontarzu.Jeśli dziecko nie psuje szybko zabawek, powinny cieszyć je przez długi czas.



Zabawka nr.5
 Przebrania i rekwizyty.
Istny szał dla dzieci powyżej drugiego roku życia, szczególnie dla dziewczynek. Nosiłyby je 24h na dobę, szczególnie jeśli to strój księżniczki. Chłopcy zaś uwielbiają przebrania policjantów, rycerzy, piratów itp. 



Zabawka nr.6
Tunel
Zajmuje on dużo miejsca ale jest tez łatwo składany, a po złożeniu można go schować do szafy. Zapewnia dziecku frajdę na długie lata :) Zachęca do zabawy ruchowej, przez co rozwija motorykę dziecka. Polecam szczególnie rodzicom dzieci nadaktywnych. Zabawa w nim jest naprawdę wyczerpująca.




Zabawka nr.7
Książeczka
Ulubiona zabawka mojego 8 miesięcznego synka :)
Uwielbia je oglądać z każdej strony, przyglądać się obrazkom, słuchać jak je czytam. Nie będę się o nich rozpisywać bo na to szykuję oddzielny wpis. Podam tylko moich faworytów w grupie książeczek dla dzieci w wieku od 0 do 3 lat.


Zabawka nr8
Zabawka grająca. Trochę błędnie nazywana zabawką edukacyjną bo cóż edukacyjnego jest w naciskaniu przycisków.... Warto je samemu wybrać-raczej nie kupujmy jej nie swojemu dziecku bo możecie przyprawić o ból głowy jego  rodziców.W sklepach można je przetestować, posłychać melodyjek lub tekstów. Warty uwagi jest słoń firmy Lamaze- poza nagranymi przyjemnymi melodyjkami możemy tworzyć własne używając przycisków na trąbie.



Laptopiki i telefony-czyli: masz swój sprzęt i zostaw mój.....
Dzieci uwielbiają bawić się naszymi sprzętami. Piloty i telefony to główne ofiary dziecięcych rączek. Dlatego też polecam je w wersji dla dzieci i to także tych najmniejszych. Mają mnóstwo kolorowych i świecących przycisków. Potrafią zająć dzieci na dłuższą chwilę.






Ach ten wpis mógłby nie mieć końca. Ale o czym pisałabym dalej, gdybym wszystko omówiła tutaj?
Jak już pewnie zauważyliście zabawki to mój ulubiony temat. Dlatego często bedę do niego wracać jak tylko wpadnie mi w ręce coś interesującego. Życzę Wam udanej zabawy podczas zakupów!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz