22 kwietnia 2016

NIEZBĘDNIK CIĘŻARNEJ

 


Jest kilka rzeczy, bez których nie wyobrażam sobie funkcjonowania podczas ciąży ( jaka by ona nie była)...

















Oto mój niezbędnik:

1#
Notes- kalendarz- organizer




Oj tak! Bo każda moja ciąża wiąże się ze sklerozą, roztargnieniem lub zwyczajnym zapominactwem wszystkiego. Dlatego muszę zapisywać i to naprawdę wszystko!!!
Mam kalendarz, dzienniczek ciąży, notes, listy zakupowe i teczkę z dokumentami ciążowymi pełną post-itów ze sprawami, o które chce zapytać mojego lekarza podczas kolejnej wizyty. To wszystko bardzo mi pomaga jakoś ogarnąć wszystkie sprawy, które teraz mam na głowie, żeby nic nie umknęło.


2#
Butelka wody


Bo w ciąży trzeba pamiętać o piciu dużych ilości płynów. A ponieważ już wiecie, że o wszystkim zapominam, to mam mój tak zwany "baniak". Dzięki niemu wiem ile wypiłam w ciągu dnia.
Dodaję tam owoców, miodu, mięty lub innych pyszności i pije ile wlezie.... minimum 2,5 litra dziennie.



3#
Cukierki imbirowe



Te naturalne karmelki nie raz mnie wyratowały. Są świetne w walce z mdłościami i przeziębieniem. Kupicie je na przykład w sklepach Kuchnie Świata.


4# i 5#
Kosmetyki w ciąży różnią się od tych, które używam normalnie. O tym szykować będę oddzielny wpis, ale te dwa zasługują na specjalne wyróżnienie.








W ciąży hormony sprawiają, że pocimy się bardziej niż normalnie, a nasza skóra jest wrażliwsza. Bezpiecznym i naprawdę skutecznym antyperspirantem, który polecam jest ten z serii Vichy. Często można go znaleźć w promocyjnej cenie w sieci aptek Superpharm.

Drugi kosmetyk to krem na rozstępy firmy Palmers.
Uwielbiam jego zapach i jeszcze mnie nigdy nie zawiódł. Brzuch trzeba smarować. Skóra sama sobie nie da rady! Jeśli nie chcecie później płakać, to o tym pamiętajcie! :)


6# 
Legginsy


Mam wrażenie, że zostały wymyślone właśnie dla kobiet w ciąży :) haha 
Pasują do wszystkiego. No i rosną razem z naszymi zadkami....


7#
Stanik sportowy



Przyjaciel ciągle rosnących, obolałych ciążowych balonów...  Sprawdza się idealnie!


8# 
Mała torebka


W ciąży nie powinno się nosić ciężarów. Brzuch i piersi w zupełności wystarczają. Trzeba się nauczyć nosić jak najmniej ze sobą. Jest to prostsze, jeśli twoja torebka pomieści tylko najważniejsze rzeczy ( mówię o tych naprawdę ważnych- perfumy i lakier do paznokci się do nich nie zaliczają!).


9#
Karta ciąży


To dokument, który powinnaś mieć zawsze przy sobie!
Są w nim zawarte najważniejsze informacje dotyczące stanu zdrowia twojego i dzidzi. W nagłym wypadku będzie potrzebny!!!
Ja od swojego lekarza dostałam plastikową koszulkę na kartę, dzięki czemu nie boję się, że się zniszczy podczas codziennego noszenia w torebce.



_____________________________________________________________________



A wy czego najczęściej  używacie w ciąży?  Co znalazłoby się w waszych niezbędnikach???

                                                                   xoxoxoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz