01 grudnia 2015

LIST DO MIKOŁAJA






Kochany św. Mikołaju
To Ja, mama Morelka. Myślę, że w tym roku zasłużyłam na prezent :) Na trochę przyjemności, na kilka ułatwień w życiu codziennym. 
Oto moje życzenia:


1# Bardzo Cię proszę, aby ta zima obyła się bez glutów, gorączek i innych świństw.
Bez walających się wszędzie chusteczek i tony lekarstw w każdym kącie domu.....

2# Bardzo proszę o więcej czasu. Może tak dodać ze dwie godzinki ekstra po powrocie do domu? Dałoby się? Żeby synek nie zasypiał bez mojego buziaka i bajki na dobranoc. I żeby nie widział mnie tylko kilka minut po przebudzeniu, zanim wyjdę do pracy. Moje serducho pęka, a wiem że jego bardzo tęskni... Więcej czasu dla Taty i bliskich. Rodzina działa na mnie jak antybiotyk. Potrzebuję tylko trochę więcej chwil w jej towarzystwie, żeby zaczął działać...


3# Proszę o bliskość, ale też o chwilę na ucieczkę. Żeby częściej zdarzały się takie chwile, kiedy w samotności mogę odpocząć, pomedytować, pomyśleć. Uciec gdzieś od obowiązków i odpowiedzialności. Móc celebrować każdą wolną chwilę, dostrzegać ją i korzystać  z niej w 100%. Nie, jak to zwykle bywa zasypiać, zanim się położę, do tego wściekła, bo mam jeszcze milion rzeczy do zrobienia....


4# Proszę też o dawkę odwagi. Żebym zaczęła realizować swoje plany i pomysły. Żebym nie gasiła ich swoim niepoprawnym realizmem i pesymizmem. Żebym nie bała się spełniać swoich marzeń.

5# I jeszcze tylko to:  jeden dzień z dzieciństwa.
Tak bardzo chciałabym cofnąć się na jeden dzień tam... w te czasy totalnej beztroski.
 Miłości, która spływała na mnie od całej rodziny.
Szaleństw i niezliczonych pomysłów na spędzenie każdej chwili.
Kondycji, która nie słabnie.
Niezrozumienia "dorosłych tematów", które tak nam psują radość życia.
Dzieciństwo- zazdroszczę Morelkowi. Nawet nie jest świadomy, jakie to cudo być dzieckiem!


Takie mam do Ciebie życzenia. Nie wiem jak je spełnisz... Może najlepszym sposobem byłoby przeprogramowanie mojego mózgu :)


........No dobra. To może poproszę ten pudrowy sweterek i zdrówka dla rodzinki!

Wesołych Świąt! 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz