02 grudnia 2015

PREZENTOWNIK






W tym roku Nasz prezentownik obejmuje całą rodzinę. Oto nasze inspiracje przed zakupami. Oto co mi siedzi w głowie od dłuższego czasu :) A raczej Mikołajowi !!!


1# Dla mojego kochanego synka. Fana samolotów, samochodów, pociągów, piratów, majsterkowania i wszystkich innych typowo męskich rzeczy. Mojego słodkiego trzylatka. 




2# Dla Tatusia. Fana Gwiezdnych Wojen, PS4 i innych typowo dziecięcych zajawek.... ups miało być męskich... haha


3# Dla Babci Morelka. Lubiącej ładne rzeczy i dobra jakość :)




4# Dla Dziadka. Wędkarza, spacerowicza i pasjonata historii.


5# Dla Cioci Morelka. Lekko szalonej, ambitnej i kochającej domowe klimaty młodej dziewczyny.



6#Dla Zusi- Rocznej kuzynki Morelka. Małej damy, z rozkoszną czuprynką :)





7# No i jeszcze coś dla Mnie :) poproszę Mikołaja o:



Wszystkie inspiracje to tylko inspiracje. Nie podpisywałam zdjęć, nie pisałam gdzie można je kupić, bo w większości przypadków rzeczy są ogólnodostępne i dobrze wam znane:)  Ale w razie pytań- piszcie , chętnie odpowiem jaka firma wyprodukowała daną rzecz i gdzie ewentualnie można ją kupić.  Udanych zakupów! Dobrej zabawy!





 xoxoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz