19 listopada 2014

PREZENTOWNIK cz.1


Należę do osób, które temat prezentów wolą mieć rozwiązany dość wcześnie. Zanim rozpocznie się na dobre świąteczny szał zakupowy, zanim sklepowe półki zaświecą pustkami, a ludzie w popłochu z bolącymi głowami będą kupować co popadnie....




Tak... Ja mam wszystko obmyślone wcześniej, żeby nie martwić się, że nie mam kompletnie pomysłu co wybrać. Mam swoje typy już z początkiem jesieni :) Później tylko je ewentualnie modyfikuję. 
Niebawem początek grudnia.... Jak dla mnie to ostatni gwizdek na świąteczny shopping. Stąd też mój wpis, czyli lista propozycji na prezenty dla maluchów.

Cz.1 dotyczy prezentów  dla dzieci od narodzin do około 1 roku życia.

Dla noworodków i niemowląt zabawki muszą być ciekawe w dotyku i kolorowe, aby pobudzać wszystkie jego zmysły. Świetnie sprawdzają się wszelkie gryzaki, grzechotki i pozytywki. To żadne odkrycie. Polecam te w wydaniu organicznym- ecofiendly i z fajnym designem: APPLE PARK, FARM BUDDIES, LES DEGLINGOS,  LILIPUTIENS.

Dzieci około 1 roku zaczynają aktywniej poznawać świat. Dużo kombinują, uwielbiają wciskać przedmioty w inne, budować z klocków oraz zaczynają chodzić.
Spodobają im się na pewno sortery, piramidy, pchacze i jeździki.
SILLY U, JANOD, GEPETTO,  SCUTTLE BUG, BAGHERA.



W kolejnej części prezenty dla dwulatków. Nie przegapcie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz